Reyhanhnm Bir kaç gündür çok kötüyüm ıkıncak gibi oluyorum ona rağmen büyük abdestimi tam yapamıyorum böyle olunca bebek icinde korkuyorum bu durumu yaşayanlar var mı
Babylove06 Reyhanhnm bende öle ben normaldede gebe kalmadan oncede öleydim gebelkte iyice öle oldum kaysı hoşafı içiyprum iyi geliyo
Merryy44 Reyhanhnm bende öyleydim neler çektim basurum var daha da kötüleşti kan ilacının yaptıgını düşünüyorum kabızlığı eğer kan ilacı kullanıyorsan
Reyhanhnm Merryy44 Demir ilacı var sabah aç içiyorum hap genel olarak katı tüketiyorum kaç haftalık sizin
Merryy44 Reyhanhnm inşallah sağ salim al kucağına emin ol peşinden daha farklı şeyler gelecektir uyu sadece uyu uykusuz geceler zor:)
Reyhanhnm Merryy44 O zor günler başladı çalıştığım için dinlenme şansım kendime vakit ayırmak vesaire nerde artık işten çıktıktan sonrada ağırlaşmış olcam zaten evdeki zamandan da bişey anlamıcam sonra başlasın bebeğimle uykulu gözlerle yolculuk🐣
Merryy44 Reyhanhnm bebeğini alınca kucağına ne yorgunluk ne başka bişey kalmayacak benim ilk bebeğim ama çok güzel bir duygu anneme diyorum insanın evladı olmasa bu kadar yorgunluğa uykusuzluğa katlanabilir mi insan hayır tabii ki bebişinle uyursun inşallah 🥰