Mihrimahinannesi Nst çektirdim sancım falan gözüküyor mu bayanlar anlayan var mı 🥰 https://resimyukle.io/r/lwc7Sxkz5E
Zehraspl Mihrimahinannesi cok duzensiz gorunuyo canim doktorun dogum sancisi ilsa uyarirdi bisey demedimi
Mihrimahinannesi 36+6 haftalığım da ayrı bi yerde çekildi oda anlamıyorum ben dedi doktora göstereceğim öğleden sonra