Kızlar gece bir damla uyumadım sırtm ağrıdı belimde ara ara ağrı girdi düzenli değildi. Ağladım hatta belki okumuşsunuzdur. Sabah 4 gibi duşa girmiştim o biraz rahatlattı ama hafiften yine sırtm ağrıyordu. Sabah 7 de uyudum şimdi uyandım. Çok fazla ağrımıyor. Kasıklarıma vurmuyor ağrı. Sizce hastaneye gitsem mi acil bişey var mı sizce. 32 haftayım.