TubaSerinkaya Kızlar bir sorum olcakta hangi marka ateş ölçer aldınız ben braun temazsız NFT3000 almayı düsünüyorum memnun kalan varmı acaba
Aysesare TubaSerinkaya temazsız almayın ateşte yanıltabiliyor . uzman çocuk doktoru asistanlığı yaparken hocamız kulaktan ölçeri tavsiye ediyor her zaman ... braun IRT-6020 markası
rileyss TubaSerinkaya ben beurer aldım hem kulaktan ölçüyor hem de temassız ölçüyor. temassızlar ortam ısısından etkilenebiliyormuş bu yüzden hem kulak hem temassız olması garanti olur diye dusundum bunu aldım
selenemiss Ben çok araştırdım en iyi derece markası alman beurer ft65 modelini aldım dün geldi baya beğendim yorumları çok iyi mutlaka bakın derim medikal markası
rileyss TubaSerinkaya evet test ettim hatta hem kulaktan hem de temassız olarak ateşimi ölçtüm, aynı sonucu verdi. ft-65 modeli. n11den aldık 100 liraya. tavsiye ederim brauna göre cok daha ucuz ve yine alman markası
Duygu07 Beurer ft 70 kullanıyor bir arkadaşım iki senedir ve Çok memnun. Çocuğu Akdeniz ateşi hastası ve sürekli ateşi yükseliyor. Bir hastanede hemşirenin bununla ölçtüğünü görünce almış.