Asli06 sabah uyanınca wc ye gittiğimde bir pedi dolduracak kadar kanamam oldu hemen hastaneye gittik ama hastaneye giderken taktığım pedim temizdi ve kanama durmuştu sadece muayene yapılırken ( altan ) cihazda kan oluyordu 2 gün hastanede yattım asla kanama devam etmedi prof ve doçent tarafından takipliyim onların gebeliğimin sonuna kadar bu kanamaların olacağını söyledi plesanta konumundan dolayı hatta kanın boşaltılmasının iyi olduğunu söylediler kanama çok fazlays sıkıntı olur denildi bebek büyüdükçe plesantam altta olduğu için baskı vs kanamayı tetikliyor