Asli06 Merhaba arkadaşlar 33 haftalık gebeyim sabah ani kanamam oldu bebeğin eşi aşağıdaydı yerleşmiş 24 saat izlem için hastaneye yatırıldım kanamam devam ederse dopum dedi doktor bu durumu yaşayan varmı lütfen bana dua edin 🙏🏻
Saelif Asli06 hakkinda hayirlisi olsun bende 19 haftadan az bise kan geldi doktor ilac vardi cok sukur gecdi🤲
Saelif Kubra_2323 doktir protestan verdi sabah aksam altan fitil gibi kullan dedi ayriyetdende vitamin verdi
Saelif Kubra_2323 canim ben bi kere oldum hemen doktoruma gttim ilac verdi olur bole bu aylarda dedi gecdi tebbir almak icin ilac kullandim