MMAannesi Sevgili anneler ben 37 haftadayım bebek iyi bende iyiyim tansiyon ilacı kullanıyorum alfamet 3tane dr hastaneye yatisimi verecek doğum için sorum şu gebelik tansiyonu olup normal dogum yapanlar ve kaçıncı haftada dogurdunuz