busrafsar Merhaba kızlar troit değerlerimi Bi türlü doktora göstermedim sizce çok mu yüksek bilen varmı Serbest t4 1,21 Serbest t3 3,42 Tsh 2,13
Shlshss busrafsar tsh gebelikte 2,5 altı olsun isteniyor diye biliyorum ben bu yüzden tiroit ilacı kullanıyorum. sizinki normal geldi bana tabii doktorunuz daha iyi bilir.
Turkolog12 busrafsar tsh normal canım olması gereken degerde ben tiroid hastasıyım oradan biliyorum 😅
OsmanEge_12 busrafsar değerler gayet normal cnm benim tsh değerim 6.7 idi serbest T4 de 4.3 dü 75 Lik ilaç kullanıyorum şimdi normale döndü
busrafsar acemimom1 evet yazıyor aile hekimine sorayım dedim aradım doktoruna göster diyo gidemiyorum o yüzden sorayım dedim buraya bilen vardır diye
busrafsar Nessozz öylemi biraz hastaydım gidemedim içim içimi yiyiyo acaba ilaçlıkmıydım gidemedim diye teşekkürler 🤗🤗
Nessozz busrafsar şimdi benim tahlil sonuçlarımda yazan değerlere baktım da tsh normal ama t4 düşük görünüyor referans değerlere göre. Tabiki önemi ve detayı doktor bilir yönlendirir, siz en kısa sürede yine doktorunuza danışın. Tiroid tedavisi olan bir hastalık ilaçla düzene giriyor. Yüksek de düşük de olsa korkmayın 🥰
busrafsar Shlshss geçmiş olsun sizede bende hani ilaç kullanmam lazımda gidemedim diye üzülüyodum şuan rahatladım doktora gidemediğim için şuçlu hissediyordum teşekkür ederim sizede cevabınız için 🥰
Duygukrkrt OsmanEge_12 merhaba bişey sorabilir miyim benim sizin gibi troid değerim 6.0 euthyrox mu kullanıyorsunuz ne kadar sürede normale döndüm 3 düşüğüm oldu benimde troidden şüpheleniyorm
OsmanEge_12 Evet eytrox 75 kullanıyorum benim de bir düşüğüm var 5 haftalık doktor troidin yüksek olduğu için düşük olmuş dedi hatta 2 ay sonra hamile kalmama da çok şaşırmıştı değerin çok yüksek nasıl hamile kldın sen diye bu hamileliğimde de sürekli kanamalarım fln oldu ama şükür şuan 32 haftalık olduk