Deletedmom623737 Barlas_mom Yoktu ürünler gelmemiş sabah yeni sevkiyat gelecek o zaman yine gel dedi calışan bende Depend aldım 😅
dugmeannesi Barlas_mom Kuzum ben bebek zibinini yenidoğan 5-6 tane aldım ama az diyolar biraz daha Alicam . Geri kalanını çoğunluk 3-6 6-9 aldım çabuk buyuyorlar diye. Zibini bol al çünkü çok fazla lazım oluyormuş büyüklü küçüklü al içinde kim görecek😁😁
Cano26 Barlas_mom evimin altı şok az önce gittim ama hiç bir şey yoktu sordum o ürünler eski ündirim ürünüymüş ellerinde kalanlar hangi şubede varsa ordaymış yani hangi şubenin elinde kaldıysa orda satış yapıyorlarmış öyle söylediler
Barlas_mom gulsonmez27 Burda da baya kar var Diyarbakırdayım bende ama kaç tane şok baktım yoktu 🤷🏻♀️
Barlas_mom Feyza-nur Hangi şehirdesiniz? Ben depend ve 3 lü araba aldım. Onun dışında zıbın ve ağız mendili de alacaktım ama tekstil gelmedi dediler kaç tane şok baktım hiç birinde yoktu gelmemişti. Acaba başka şehirlere geldi mi diye merak ettim
Nilufar_1996 Barlas_mom bilmem ki ilk günler olmuyor sonradan gittiğimde hep gördüm geçen seferde zibin bakmıştım yoktu sonra bir gün gezerken baktım duruyor poşet poşet pek beğenmemiştim kalitesini bir çift almıştım.
Nilufar_1996 Deletedmom623737 o depend ilk geldiği zaman 34 TL mi neydi almıştım. Geçen bı baktım 77 TL olmuş bizim burdaki şokta
Nilufar_1996 Deletedmom623737 Fark var demekki veya indirme girdi. Benim bedenim tek paket bulmuştum belkide yeni geldi çıkıp bakmak lazım o zaman
tgc-clk Ankaradayim bende 3 tane şok markey gezdim diş kaşıyicı ve agiz mendili alcaktim hic birine gelmemisti. Hayir yani getirmeyeceksiniz niye katalogda var. Şok market hep yapiyor bunu.