Emelyurtpinar Kızlar 34. Haftama girdim doktorum yaklaşık 3 aydır sidefer diye bir kan hapı kullandırıyo. Tahlil sonuçlarımda kan değerlerim normal görünüyor ama doğuma hazırlık için mi acaba kullandırıyor. Siz de kullanıyor musunuz
Gamze23_65 Emelyurtpinar Bende uzun süredir kullanıyorum şuan 33+5 im kullaniyorim bebek buyudukce daha fazla senin kanını kullanıyor biranda hemoglobin değerin dusebilecegi için çoğu doktor önlem amaçlı gebeliğin sonuna kadar kullandiriyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Emelyurtpinar Biz 12. Haftada başladık canım kan değerlerim düşüktü bir de zaten pıhtılaşma vardı doğuma kadar devam doğumdan sonra da 3 daha devam dedi hatta doktorum şuan normal düzeyde seyrediyor kan değerlerim ama böyle olacak dedi doktor
Gizemin-minnakI @Emelyurtpinar evet bana doğuma kadar demişti 38. Haftadayım kullanıyorum . 12. Ve ya 16. Haftadan itibaren
SerraveAnnesii Bende 12.haftadan beri kullanıyorum şu an 32.haftdayım Doğumdan sonraki ay da kullanmamı söyledi doktorum vücuttaki kanın bir kısmını bebek alıyormuş kansız kalmamak için kullanılıyor