Asellinannesi0 10Asli-han10 gittim doktordan nefret edip kaçtım vallahi çok kötü hastane çubuk devlete gidiyorum
Gizemkzgn Ben de başka bir yerde bu soruyu yazdım ama cevaplayan olmadı. Tayinimiz Çankırı’ya çıktığı için 37.haftamda oraya gitme durumumuz var. Hastanesi doktorları hakkında bilginiz vae mi? Kafam çok karışık