gulsonmez27 birsey sorabilir miyim peki? Bende kullanıyorum yani 4. Haftadan 25 oldum hala. Sabah alsam kullanıyorum ve yani gündüz koyuyorum Ya mecbur 1 saat sonra iş için kalkmam gerekiyor ve akıyor malesef ki, ama mesela saat 3.30 hala akıntı oluyor yani bu normal mi acaba? Sizde de gün için de hep akıyor mu?