Yeni doktordan geldim. Herşey normal ama bacak boyu diğer vücuduna göre kısa dedi. İki bacak boyu da eşit ama kısa görünüyormuş. Genetikte olabilir dedi. Renkli utrasyon ikili test şeker yükleme testi normaldi çıkmıştı.Geldiğimden beri ağlıyorum. Ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mı ?