Zeynocemre Kızlar yeni doğum yaptım ama meme ucum hiç yok cocugu emziremiyorum nasıl emsin ki uc sıfır:((ne önerirsiniz??pompayla sıktım bibeonlara alıstırmak istemiyorum...gösüs ucu taktım ama bebegim cok Zayıf emmio tutmuor lütfen yardımcı olın bana:((
Aysegull00 Zeynocemre benimde yoktu lansinoh gogus ucu çıkarıcı pompa kullanıyorum tavsiye ederim cok memnunum
Elifrana Zeynocemre göğüs pompasıyla çekince biraz çıkıyor ucu hemen bebeğin ağzına ver. Bi kaç sefer böyle yapınca bebek de emdikçe çıkıyor.sert sütyen giyme bi de baskı yapmasın
tugbaninmucizesi Zeynocemre hanimlar bu meme ucu gebelikten mi belli oluyor olup olmadigi yoksa doğumdan sonra mi😊
Rmrm Zeynocemre benmde hiç yoktu ama kendi kendine bitanesi cıktı diğeride cıkıo yavas yavas ama yine iöeri girio cıkıyo değişk 🤗
Ayvaaaaaa Aysegull00 göğüs ucu çıkatıcıyı ne zaman kullanmaya başladınız, doğumdan önce kullanılırsa sıkıntı oluyor mu.?
Babies16 Zeynocemre internetten emzirme egitimiyle ilgili videolar izleyin ve memeyi dogru tuttturun.ucun cok bi onemi yok.bebegi yanangina koyun onu bile emer.onemli olan dogru pozisyonda emzirmek