ikizlerin_annesi__ Kızlar 3 aylık bebeğini kontrole götürdüm böbreklerinde kum varmış yumurtalıklarında kist böyle benim gibi olan var mı ? Böyle bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız ?
aksu5334 ikizlerin_annesi__ kumu bilmem de yiğenim doğdu doğalı o kistler yüzünden 6 ayda bir kontrole gidiyo. Takip ediyolar büyüyomu küçülüyomu aynı mı diye. Şuan 4 yaşında olacak neredeyse hala aynı erken ergenlik olur mu die sürekli takipte ona göre önlem alınacak sanırım bi sıkıntısı yok çok şükür tam bir cadaloz kendisi😊