Busrakaya Çalıştığım yerde ağustosun sonunda 3. Senem dolacak. 7 hafta 6 günlük hamileyim. İşime yolum uzak olduğundan dolayı işten ayrılmak istiyorum. Eşim bu sebepten çıkarsan işveren tazminat vermek zorunda değil sana dedi. Bir kr daha ödemese birşey iddia edemezsin dedi. Kızlar naskl oluyor bu durum bilgisi olan var mı? Şimdiden teşekkürler
OktayMeltemSahin Busrakaya evet kendi isteğinizle çıkarsanız işsizlik maaşıda alamazsınız tazminatta ama onlar sizi çıkarmış olsa hem 3 yıllık tazminatınızı hemde 10 ay boyunca işsizlik maaşınıZı alırsınız
rileyss Busrakaya ne kadar zamandır evlisiniz? 1 yıldan az süredir evliyseniz tazminat alma hakkınız var. Ama 1 seneden fazladır evliyseniz istifa edince tazminat alamazsınız
Busrakaya OktayMeltemSahin işsizlik maaşını alamam muhtemelen çünkü üzerime şirket var. Sgk dan düştüğüm gibi bağkura geçiyorum. İşsizlik alamam diye düşünüyorum. Hamilelikten değil normal bir şeklde işten çıkış isteyeceğim o zaman
OktayMeltemSahin Busrakaya dedim ya şirket sizi çıkarmış olsaydı ya da 1 yılın altında evli olmuş olsaydınız eş durumundan alabilirdiniz alo 170 i arayarakta haklarınızı daha detaylı öğrenebilirsiniz