Bugun 13.gunumuz 🥰
Toplamda 14kg almistim ilk 3gun hic kg gtmedi aşiri odemim vardi bacaklarim ayaklarim fil ayagi gb olmustu ama 13.gunumuzde 11kg verilmis gosteriyo tarti🥰 sut olsun diye bol bol su ictim. ilk 3gun dikis agrim cok oldu tek basima yatip kalkamadim karnima yastik koyarak beebgimi emzirdim birde. 4.gun toparlamistim baya kendim yatip kalkabildim. Suan hic ameliyat olmamis gbiyim hic b agri sizim yok 🥰
Sorular varsa alayim 🥰