swetty_18 Kızlar 35+2 günlüğüz artık..Bebegım 27.haftadan berı hep 10 gun gerıden gelıyo..Kılo olarak da yavas kılo alıyor..doktora ozellıkle sordum gelişim geriliği mı diye hayır dedı ama dogum yaklastıkca daha çok tedirgin oluyorum..Ya saglıksızsa ya yapılan testler doğru degılse dıye..Bu sekılde bebegı gerıden gelıpte doğum yapan var mı aranızda..Bebeklerınız sağlıklı dogdu mu?
Yagmur34 swetty_18 sabah Bi postta gormüştüm gelişim geriliği vs varmıış doğum yapmış 2500 gram doğmuş bebişi gayette saglıklıymış zaten ultrosonda iki hafta önden veya geriden gelebiliuomuş
Gagi swetty_18 Benim ilk bebeğim de 10 gün geriden geliyordu. Hatta doktor doğum tarihimi değiştirdi. Doğuma yakın 2700 falan doğacak dedi. Peki ne oldu. Oglum ilk hesaplanan tarihte doğdu ve 3600 52cm doğdu . Doktor zaten ölçüm yaparken biraz zorlanıyordu hep hareket ediyordu ya da pozisyonu düzgün olmuyordu. Ama maşallah benim oğlan zamanıyla uyumlu doğdu. Sizinki de öyle olur ins
3mlek2bebkannesi swetty_18 oğlum 15 gün gerilikle doğdu şimdi kızımda 15 gün geri ve yavaş kilo alıyo ara açılmazsa azda olsa kilo alıyo sıkıntı yok dedi doktor 37 doğacak Allah’ın izniyle bir geçse şu zaman
burcusami Geriden gelmesi sağlıksız olduğunu göstermez ki, detaylı ultrasonda bi sıkıntı yoksa korkma, demek bebeğin ufak tefek olucak
ZZeynepP1903 Bir hafta on gün gerilik sayılmıyor canım bosuna üzülme doktorum bu konuda beni bilgilendirdi sagolsun gerilik olmadıgını söyledi normal durum için rahat olsun
swetty_18 ZZeynepP1903 Allah razı olsun canım boyle orneklerle karsılasın cada rahatlıyorum. doktorum sadece kılo dediğin genetikdır dedı minyon dedı sadece
swetty_18 bluees1207 2 haftadır dediginiz gibi yaoıyorun eşime söyler soylemez oda araştırmış kaşar peynırı ve haftada 2 3 kez et yedırıyor mutlaka 😁
swetty_18 Gagi benım doktorumda hem görüntü almada hemde ölçmede zorlanıyor ozellıkle en son muayende bayag zorlandı ölçümleri ıkı kere aldı falan..bebeğim plesantanın arkasında konunlanmıs şekilde
Gagi swetty_18 o yüzden endişe etme. O zaten normaldir net olcemiyorlardir. Haa 10 gün geri de olsa da çok bir şey farketmiyor. Geri sayılmıyor 10 gün. Yumurtlama tarihini tam koşturamıyorlar bi de
burcusami swetty_18 tamam o zaman hiç sıkıntı yapma hem 2 hafta gerilik normal, minik olucak demek, doğunca Allahın izniyle kocaman olur 😍
bluees1207 swetty_18 gelişimini görüceksiniz ki gelişmese yani gelişmekde demiyelim kilo almasada almaz nılmuş yani minik bebiş olur çıtıpıtı 😊