suyesili Tgcperi 21+4teyken 440 Gr 26 cmdi her şey normal yolunda demişti, hareketlerini ilk hissettiğimde seyirme gibiydi 17ye girerkendi. Sonra yavaş siklasmaya başladı şimdi 27. haftaligiz kıpır kipir dışardan da uzun zamandır görülüyor ☺️🌺
Tgcperi SerraveAnnesii bende 22+2 de gittim 530 gramdı sizce nasıl dr size önde yada iyi gibi bir şey dedi mi ?
Tgcperi minik4550 Muz kilo aldırıyor diye biliyorum muz süt ceviz ve yulaf ezmesini bilandırdan geçirip içiyorum. Tavsiye ederim sizede
Cigdemcolak minik4550 yok canım normal öğünlermi yiyorum ama meyveyi çok sevdiğimden her akşam meyve yerim
minik4550 Tgcperi tesekkur ederim bide hareketlerj nezaman hissettiniz benim ikinci gebelik 15+3 ama hissedemiyorum acaba biseymi var bi iki kere kelebek gibi hissettim şimdi oda yok
Tgcperi minik4550 ilk gebelik evet bende ayırt edemedim ilk ama bagırsak gareketi gibiydi kıbırdanma ufak bir. Şuan tam anlamıyla hissediyorum ama
ayshe54 Cigdemcolak Ya benim de sizin gibi normal de 21+3 olması lazımdı 22+5 575 gram önden gidiyor dedi doktor. Şeker yüklemesi yaptırmayı düşünüyor musunuz ?
Cigdemcolak ayshe54 herhangi bir rahatsızlığım olmadıgı için birde 3 buçuk kilo aldım doktor sadece kana alıp bakabiliriz dedi tok gittiğim için yapamadı sağlık ocagında aclık tokluk kan sekerime baktırmayı düşünüyorum