gmzkcl Merhaba arkadaşlar. Peynir tereyağı gibi ürünleri çiğ sütten yapılan değilde pastörize sütten yapılanları tercih etmek gerekirmiş. aldıklarım hep çiğ süttenmiş. Buna dikkat eden var mı peynir hangi marka alıyorsunuz