Lesyaca Kızlar 6 haftalık hamileyim ve göğüs ağrım,hassasiyetim henüz geçmedi gün geçtikçe daha fazla oluyor sizdede böyle oldu mu?
Sevdapl Lesyaca ben 8+3 teyim. Hâlâ geçmedi. Yatarken sağa sola dönerken bile acıyor. Bakalım ne zaman geçecek🤷♀️
Nurayrzgr 7+4 deyim bende bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç yaşamadım ne ağrıdı ne büyüdü… Ama bu hamileliğimde çok hassaslaştılar ve can yakıyor… Ne kadar böle devam eder bilmiyorum😊🤷🏼♀️
Lesyaca Nurayrzgr yatakta sağa sola bile dönemiyorum hatta evin içinde oturuyorsam ayağa kalkıp yürüdüğümde tutuyorum resmen 😔
Nurayrzgr Lesyaca Evet çok iyi anlıyorum seni aynı şeyleri yaşıyoruz.. Ben şimdiden göğüs kremi almayı düşünüyorum, ve çatlak kremi.. En azından iyi gelir diye düşünüyorum.. Sende al bence rahatlatır
Lesyaca Nurayrzgr bende alacağım canım şimdiden başlamak lazım badem yağıda çok iyi geliyormuş önce onu deneyeceğim