Yigidininanasi Kızlar 21 haftalık gebeyim bebegim kendini toparlayıp ve aynı zamanda sertlestirip karnimda çıkıntı gibi belli ediyor kendini ya hayretler icerisindeyim sizde de oluyor mu ? Ha bi de çok az hareket ediyor 🙁
Slcnslcn Yigidininanasi bendede oluyor cnm doktor kontrol etti ve normal . Yinede muayeneye gttgnde doktoruna soyle. Bi baksın
Ebbrruu Yigidininanasi benimde öyle cnm bende 21 im bazen bi bölgede taş kesiliyor can yakıyo gündüz sakin ama gece yatağa yatınca daha bi hareketleniyor
Edanur54 Yigidininanasi tadini cikart 24 25 e kadar suruyor sonra hareketleri azaliyor ve daha az gozlemlenebiliyor
Neroizm Yigidininanasi o bol bol hareket ediyordur da siz daha tam olarak hissetmiyorsunuzdur 🙂 2-3 hafta daha bekleyin daha neler hissedeceksiniz. Bir de su icmeyi artirin, gobek kordonundan besin akisi hizlanir boylece hareketi artar.
Edanur54 Yigidininanasi bak biz 29 olduk bitmek uzere ara sira merak ediyorum cadi napiyor diye arada gogsumun altina vuruyo biraz cok sakin buyuyor yorgun yavrum tam senin haftalarda suyu cok oluyor ondan cok hareketli oluyor :)