annesinin_beybisi kizlar 7 haftalik hamileyim devlete geldim kalp atislari için aletlerimiz eski duyamayiz dedi bebegi de göremedi su iç tekrar geldi dedi
Alparslaninannesii annesinin_beybisi Karindan baktiysa sanırım kilolusun da ztn görünmez bence alttan bakarsa görünür
elfmoom annesinin_beybisi olabilir, devlette cihazlar gerçekten çok eski o haftalarda genelde transvajinal ile görebilirler, isterseniz özele gidin ya da bi iki hafta daha bekleyin🙏🏻
annesinin_beybisi Alparslaninannesii fazla bakmadı biraz baktı goremiyorum sıkış tekrar gel dedi son çare vajinal bakicam dedi
annesinin_beybisi elfmoom son çare vajinal bakicam dedi gerçekten cihazdan kaynakli sanirim çünkü kilolu bir insan olmama rağmen 4+6 da özelde karından kese görünmüştü . tabi doktor bebegi goremiyorum deyince baya moralim bozuldu
Zeynepp97 annesinin_beybisi Bende de öyle olmuştu devlete gittim baktım göremedi hiç bir şeyi 5+6 daydım o zaman aynı gün özele gittim hem keseyi gösterdi hem kalp atışını dinletti , ultrason cihazı çok fark ediyor gerçekten
MihrimahVeAnnesiii annesinin_beybisi Devlet hastanelerinde bu sorun var malesef . Ya cihaz eski ya da zararlı deyip dinletmiyorlar . Bence de en iyisi özel
annesinin_beybisi MihrimahVeAnnesiii aynen zararlı dedi neden zararliymis iyi de ben yeni gebe kalmis biri olarak bebeğimn sağlıklı olup olmadığını nerden bilebilirim basit bir kalp atışını bile duyamıyoruz belki benim param yok özele bilmem kac lira bayilmak zorunda mıyım
Acemi_annee1 MihrimahVeAnnesiii evet bende 7 haftalikken gitmiştim kesesini vs. görmüştü ama kalp atışlarını bebeğe zarar veriyor diyerek dinletmemislerdi. Eliyle ekranda kalp atışını gösterip gayet güzel demişti 😅. Bir de nedense devlette ultrason çıktısı da vermiyorlar kağıt masrafı oluyor sanırım 😀
Ecetiryaki annesinin_beybisi doktor kalp atısı sesini açmasa bile ultrasonla bakarken kalbinin attığını görmüştü 6 haftalıkken bende devlete gitmiştim. Saçmalamış biraz doktor heralde.
annesinin_beybisi Ecetiryaki o kadar moralim bozuldu ki zaten doktor cok asabi biriydi annem ben de girebilir miyim kalp atışını duymak istiyorum dedi kadini resmen kovmaktan beter etti . daha odaya girer girmez sikayetimi sormadi kistlerin varmis ondan geldin herhalde falan dedi ben de 7 haftalık hamileyim kalp atislarini duymak icij geldim dedim iyi bari kendi kendine hamile kalabilmissin dedi doktorların tavırları hic hos değil gerçekten bir daha gelmeyi düşünmüyorum
Ahg annesinin_beybisi ben sağlık çalışanıyım geçen hafta leke geldi çalıştığım hastanede randevum yok diye bakmadı doktorlar aceleyle özele gittim o kadar üzüldüm ki o gün imkanı olmayanlar nasıl muayene oluyor diye 😔 siz de kötü bir deneyim yaşamışsınız umarım iyi bir doktorla karşılaşırsınız
Ecetiryaki annesinin_beybisi haklısın çoğu insan yerine koymuyor karşısındakini. Bende ilk gittiğimde eşimle girebilirim sanmıştım ama malesef aşırı saçmaki devlette eşleri almıyorlar içeri. Bizim burdaki hastanede de hemen apar topar bakma sorunu var düzgün bilgi verilmiyor falan. Samsunda kadın doğum hastanesi kalabalık oluyor ama orda daha iyi ilgileniyorlar en azından, birde kadın doğum hastanesindeki cihazlar daha iyi mesela bana yakın olan hastanedekinden. Siz normal bir hastaneyemi kadın doğum hastanesine mi gittiniz bulunduğunuz şehirde?
RumeysaNur34 annesinin_beybisi direkt cimere şikayet et hiç haklı yok böyle doktorlara susmayın canım
hayat_23 annesinin_beybisi kendini biomezlik işte doktor olmuş ne fayda. Annene gösterdiği tavira tepki verseydin. Sırf tepkisizlikten böyleler.
halideglc ben bugun gidiyorum kalp atisini dinlemeye 8haftaligim, bakalim duyabilecekmiyiz,sizce alttan bakarlarmi?
MihrimahVeAnnesiii annesinin_beybisi Haklısınız ama malesef devlet hastanesi bu şekilde yapıyor hep . Ben özele gidiyorum 32 haftayım en başından beri her gidişimde dinliyoruz kalp atışını . Ama devlet hastaneleri malesef 🤷♀️
Poyfudukk annesinin_beybisi Ben 3. Aydayım kalp atışını duyamadım bir türlü cihaz eski diye bugün de farklı doktora randevum vardı belki duyarım dedim ama yine makine eski çıktı doktorda kalp atışı dinlemek bebeğe zararlı zaten dedi araştırmalar var okursan net olarak anlarsın yurtdışında hep yasak falan dedi 😣
annesinin_beybisi Poyfudukk asıl en yeni cihazların devlette olması gerekiyor saçmalığa bak . devlete devam ederim gebeligim boyunca diyordum ama bu gidişle zor gibi
Aydabdullah Poyfudukk tamamen sallamiis doktorunuz 😂bende yurdisindayim ama oyle birsey yok heleki o ilk kalp atisi icin ne sacma bir bahane🤦♀️