Dila1988 Benımde ikiz olma olasılığım var ama kan birikintisi de ola bilir denildi sizlerde nasıl anlasıldı cogul gebeklik olddugu benı biraz aydinlatırmisiniz🙄🙄😊😊
Kubra1853 Dila1988 beta hcg yüksek cktı doktor dedi ikiz olabilir tedaviyle oldugu için sonrada kese gördük ikitne ikiz güzel ama zor dediler gercekten öyle rabbim kucagımıza almayı nasip etsn temizlk hiçbişy yapamıyrm wc yemek tek doguma kdr tek umudum onları kucagıma almak rabbim kimsenin emegini boş etmesn bnmde 🤲🏻
alyavetuna Dila1988 hamile olduğumu öğrendim 2 hafta sonra doktora gittim ultrasonda direk ikiz bunlar dedi bende ufak bir kalp krizi büyük bir aglama krizi 3 saat kadar 🤣 bütün hastane hala hatırlıyor beni 🥲 Allah sağlıklı hayrla versin ama ikiz cok zor Rabbim gönlünüze göre versin
nese_gocuk Dila1988 ben ilk ikiz olduğunu öğrendim bı hafta sonra gittim üçüz olduğunu öğrendim şaka gibi bişey hala inanmakta zorlanıyorum😀😀😀
Kubra1853 alyavetuna maşallah cnm darısını bna ya hep uzanıyrm hayırlısıyla bnde kucagıma alırım inşallah ikizlerimi 19 haftalıgız dha
alyavetuna Kubra1853 aslında bol hareket etmelisiniz benim doktorum oyle demisti ne kadar hareket okadar rahim oksijenlenir kanlanir sağlıklı ilerler gebelik demisti. ama bu demek değil ki kalk ağır temizlik yap cik spor yap 1saat yürüyüş yap diye anlama. yürüyüşlerin kısa olmalı ev işlerinde cok yorulma günlük islerini hallet yeter uzun sure ayakta bekleme bunların hepsi agri olarak geri dönüyor. aktif olmaya çalış ama cok yorma kendini sağlıklı doğumlar 😍
charlottececi Dila1988 5+3 te ilk doktor kontrolume gittim. 2 kese 2 bebek ve 2 kalp atisini gosterdi doktor. Hayirli olsun cift yumurta ikizleriniz dedi şok olduk🤣 ailede var ☺️
Vikvik3-_-3 Benim günüm gecikti test yaptım pozitif kan verdim betahcg çok yüksekti 1750 filandı doktoru aradık siz hemen gelin dedi biz heyecandan anlamadık tabi. Bi baktı doktor şimdilik 3 tane görüyorum dedi biz şok olduk. Ve üçüz devam ediyoruz 🤗