Fatma-onal Merhaba dün doktor kontrolüm vardı kese biraz küçük dedi 5+2 haftalık hamileyim haftasına göre böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Eda3 Fatma-onal 4.5-5 haftalık kese nokta gibiydi bende doktor hatta şüpheli gebelik demişti 2 hafta sonra bir baktı gayet güzel büyümüş zaten oluyor böyle şeyler mümkün olduğunca 7-8 haftalarda gitmeye çalışın kesenin şeklini vs o zaman gayet düzgün bir kese olup olmadığını söylemişti
FKHA Fatma-onal hiç kafanıza takmayın bunu ilk haftalarda gününü yakalayamayabiliyor benim de adet tarihime göre kese 1 hafta küçüktü sonra bebeği görünce yakalamıştı zaten bebek göründükten sonra bebeğin ölçümüne göre yeniden belirlenecek 😊
Fatma-onal Eda3 içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🤩 haftaya kontrolümüz var 6. Hafta da umarım sağlıklıdır miniğim dua edin nolur 🙏
Tlin8321 Daha çok küçük zaten, kesenin geniş yada büyük olması saçma olur. Benim ilk ultrason görüntüm nokta gibiydi burda mı büyüyecek bebek demiştim 😅 Zamanla büyüyor sen onu 11.haftalarında gör bide şuan büyümesi için erken
FKHA Fatma-onal 5+6 olmam gerekirken 4+6 görünmüştü. 1 hafta sonra kontrole gittiğimde düzelmişti yani 6. Haftayı doldurup 7. Haftanın içindeyken 😊