Annebebek34 ilk gebeliğimde kalbi durmuştu bebeğimin 😔 15 gün hiç belirti vermedi. Sonra birgün çamur gibi koyu kahve leke geldi, o şekilde doktora gidip öğrendik. Ama karına oturmayla birşey olacağını sanmıyorum, içinde bulunduğu sıvı onu koruyor. Bu gebeliğimde 16. Haftadayım, bulantılarım bi var bi yoktu, korkmayın. Ağrı ilk haftalarda normal ama aşırıysa doktor görsün tabi içiniz rahat eder. 🙏🏻