Kızlar normalde özel hastaneye gidiyordum ama eşimi işten çıkardılar devlet hastanesine devam etmek zorundayım ayrıca erken doğum riskim de var şehir hastanesinde hangi doktor iyi ilgili doğum nasıl oluyo oradaki süreç nasıl işliyor erken doğum riskim var diye her hafta çağırır büyük ihtimalle nasıl randevu bulucam rica etsem bilgilerinizi paylaşır mısınız ?