yildizlardanmrvee Kızlar rüyamda bebeğime ismini koyuyordum. Kaynanam da rüyada gördün ismi koymak zorundasın diyo 😒 böyle bişey var mıııı
kahvesever__ yildizlardanmrvee ben de gördüm ve koyucam zorunda değilsin istersen koya bilirsin hocaya sormuştum ben
Mrsde yildizlardanmrvee valla bende gördüm ve koyucam 🤷♀️ mecburiyeti yok sanırım ama koymazsamda icimde kalır diye 2 isimli olsun dedik bu şekilde karar verdik🤷♀️
Kubra_elif_ahmet yildizlardanmrvee Kendim için değil ama kardeşimi rüyamda görmüştüm bende (daha hamile bile değildi o zaman) sabah uyanınca mesaj attım bi çocuğun olursa o da erkek olursa adı Hilmi olacak dedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️kayınpederinin adı da Süleyman. Sen ne yedin ne içtin de yattın Allah aşkına diyordu çocuk 😂😂
Mrsde yildizlardanmrvee hadi yaaa 😄😄 bilemedim valla bende 2 isim gordum ama 1tanesni koycam 😄 sende oyle yapabilirsin 🤭
yildizlardanmrvee PrensesFiona yemin ederim hic izlemiyorum 😂 dizi alışkanlığım yok hayatımda ne ılgaz ne de Efe diye birini görmedim tanımadım bilmiyorum 😂
Mrsde yildizlardanmrvee valla benim bebegim 22 haftada gosteri kendini 🥰😄😄 20 kez gittim sirf cinsiyetini ogreneyim artik diye yani ama sakladi hep insallah senin ki gosterir 🥰🥰