Deletedmom455465 Arkadaşlar haftaya özel bir hastanede muayene olacağım. İlk kez gittigim için muhtemelen doktor kan tahlili isteyecek. Kan tahlilini devlette yaptırip gösterme şansımız var mi. Tekrar ücret ödemek istemiyorum. Doktor bunu kabul eder mi.
yas37 Deletedmom455465 Tabi hatta aile hekimine gidip ücretsiz tüm tahlillerini yaptırabilirsin. Enabıza düşüyor. Sonra doktorunla paylaşıyorsun. Ben öyle yaptım başından beri. Devlet hastanesinin kalabalığına da girmemiş oluyorsun
Ravza16 Deletedmom455465 bende tüm tahlillerimi sağlık ocağında yaptım özel hastaneye kontöre gidince kendimle götürüp gösterdim doktor da ayriyeten 2 tane tahlil istedi oda kanda bakiliyormus ben sağlık ocağında veya normal devlet hastanesinde yapabilirmiyim bu tahlilleri diye sorduğumda bunları özel hastanerin dışında başka hiç biryer yapmıyor dediler. Mecbur orda yaptırmak zorunda kaldım