Sevilayozdemir _duygu_ ben geçen sene kürtaj olan bebeğimde oraya gidiyordum Burak beye sadece kürtaja 4.500 yaptırmıştık doğumu dusunemiyorum 😂
Gizemin-minnakI @Sevilayozdemir ben Ankara’daki gidiyorum . 9 ay önce 8.500e almıştım . Dün biri 12.500 olmuş yazdı . O yüzden orda da 1 2 bin aşağıdır belki ama çok oynamaz . Aşırı artmış bende çok şaşırdım
Sevilayozdemir Gizemin-minnakI evet bende gebeliğin başı ama hastane arayışına başladım kızımda yapamadım bir hastanede başlayıp orada doğum olsun istiyorum 12 de fazlaymış baya