Kafana takma canım sadece o günü bekle bende altıncı hafta gittim bebeği falan görmedi hatta bana direk dış gebelik dedi emin olmak için 36 saatte bi kan istedi bir hafta boyunca
bu yolu izledik ve gecenin birinde beni aradılar bebeğiniz ex olmuş olabilir acile gidin başka bi hastaneye gittim ve öyle bişey olmadığı söylendi sekiz haftaya kadar duyulmaması normal illaki böyle şeyler duyunca insan etkileniyo ama merak etme her şerde bir hayır her hayırda bir şer vardır. Rabbim gönlüne göre versin inşallah içini ferah tut. İyi düşün iyi olsun 😊