Ozleemyoz Kızlar 30+5 deyim yarın doktoruma gidicem fakat biraz korkuyorum yaklaşık 3 4 gündür geceleri çok oluyor fakat gündüzleri de oluyor iç çamaşıım ıslak hep her uyandığım zaman nerdeyse yarısına kadar ıslanmış oluyor gün içinde de aynı şekilde sizce nedir idrar mı kaçırıyorum acaba?
Mervbeder Ozleemyoz terlemiş olabilir mi eczanelerde pedler satılıyormuş sıvı mı yoksa akıntı mı diye ayırt ediyormuş onlardan dene istersen
iki_tospik_annesii Ozleemyoz Bende yarını beklemeden bi doktora git cnm ne olur ne olmaz seni korkutmak istemem Geçen hafta Cumartesi günü aynı soru için bende post açmıştım benimde sabahtan gelmeye başlamıştı o sıvı ama ben gece hastaneye gittiğim için meğersem gelen bebeğin suyuymuş bendeki enfeksiyon bebeğime bulaşmış dün taburcu olucaktık olmadık hastanede yeni doğan ünitesinde yatıyoruz 7 gün antibiyotik tedavisi görücek bebegim 37+4 günlük doğum yaptım
omerim32 Ozleemyoz Canım bu sorunu birebir kendim yaşadım akşamları terliyordum büyük ihtimal ben de suyun sızdığını düşündüm maşallah doktora gittiğimde suyun gayet yerinde olduğunu söyledi
Omerberat Ozleemyoz benim de başıma gelmişti,Dr ultrason ile suya bakıyor zaten,yeterli görmezse alltan muayene ile anlaşıyor bazılarında açıklık bile olabiliyor,bana o da bakılmisti.temiz çıktı şükür,darısı sana
SerraveAnnesii 31+6 haftadayım bende de geçenlerde iki kere aynısı oldu doktoruma sordum normal dedi akıntılar çoğalıyormuş bu hafta. Ped taksan pedi dolduracak kadar ıslaklık gelebilir dedi sizde doktorunuza gidince bi sorun
iki_tospik_annesii Ozleemyoz İlgilenir cnm bende özele gidiyorum normalde doktorum olmadığı için acilden devlette geldim hemen baktı yatışımı yaptılar
iki_tospik_annesii Pirayeada Alttan kadın doğumdan sürüntü alıyorlar canm Kovid testi gbi kulak çubuğuyla sonra onu başka bi alette sürüyorlar su erken gebelik testleri gibi varya ince kagıt gibi olan ondan onu bekletiyorlar 15 20 dk orda belli oluyor su mu yoksa idrar mı Negatif çıkarsa idrar pozitif olursa su cnm benim öyle anladılar Şimdi tekrar alıcaklar bende sürüntü
Pirayeada iki_tospik_annesii yarın randevum var bana da öyle yapar o zaman çok teşekkür ederim cnm inşallah bebeğin suyu değildir daha küçük 31 4 haftalik
iki_tospik_annesii Pirayeada Rica ederim cnm ☺️Eger daha fazla olursa yarını bekleme acilden git bakıyorlar o zmn gene Doktor bana kızdı niye sabah gelmedin diye geç geldin diye
Pirayeada iki_tospik_annesii Ben de gidecem ama özel hastane randevusuz almıyor yarın sabahtan gidecem zaten cnm hayırlısı bakalım
iki_tospik_annesii Pirayeada Özel niye randevusuz almıyor ki cnm bizim burda alıyorlar İnşallah sabah kadar birşey çıkmaz 🙏 hayırlsıı olsun hakkında