Umutensar Bebebgım bugun 34 haftayı doldurdu ama bugun kontroke gıttım doktor vucudunun 3 hafta gerıde oldugunu soyledi. Nts ye baglandım problem olmadı.ama doktor bı hafta takıbe alıcaz dedı eger devam ederse suni sancıyla dogumu baslatacaz dedi. Aglamaktan bısey soramadım doktora basına gelen var mı ne yapabılırm sizce 😓😢
Bahar54 Umutensar benimde oyle 36.haftamdayim 3 hafta geri dedi ama suyu iyi oldugu icin yatirmiyorum haftaya da boyle olursa yatiririm dedi. Buyum ihtimal erken alacaklar gelisemedigi icin :(
Umutensar Banada suyumun iyi oldugunu soyledı ama bebeyın engelli olmasayla alakalı mı bu supheye dustum ben
Bahar54 Begum35 demek ki anne karninda gelisemiyor dogunca beslenip buyumesini dogru buluyorlar sanirim.
Sevda6767 Canım ben de 37 haftalık olduğumu zannederken iki hafta geride olduğunu öğrenmiştim. Hiç kötü düşünme engelli olmasıyla uzaktan yakından ilgisi yok. Bebeğin küçük olacak dediler sadece. Ben problem etmedim. Sağlıklı olsunlar da. Benimki de takip altına alındı son iki hafta çok az kilo aldım 38.hafta sezaryen ile doğum yaptım. 3 kilo yavrum ama şükür sağlıklı. Sen de rahat ol