gizemka merhabalar ben yeni bu süreci geçirmiş bir öğretmenim size aktarayım.
Yaz tatili bitimi 27. Haftam olduğu için idari izne ayrıldım bunun için çalıştığım okula dilekce yazdım başka bir şey yapmıyorsunuz daha sonra
2 ekim tarihinde 32. Haftam başladı ve çalışamaz raporu alıp iznimi devam ettirdim bunun için ayrı dilekce yazmıyorsunuz direk hastaneden aldığınız çalışamaz raporu geçerli oluyor isterseniz 32. Haftanızda çalışır raporu alıp 37. Haftada zorunlu izne ayrılırsınız aradaki 5 haftayı da doğum sonrasına aktarırsınız
Doğum gerçekleşti çok şükür ve doğum sonrası 8 haftamı da kullandım 15 tatile girerken iznim bitiyor
İlk dönemi de kapatmış oldum böylece
Maaş kesintim olmadı sadece derse girmediğim için doğal olarak ek ders almadım