Glshi Kızlar sütüm çok az iniyo bebeğim bugün uyumadı hiç doymadigi için ne yiyip içmek gerekiyo lütfen yardımcı olun 8gunluguz daha
mutlu-annee34 Glshi Humana rezene çayı var onu al her gün iki bardak iç hem çok güzel sür yapıyor hemde bebeğin gaz oluşumunu önlüyor , ve anne sütünün %80 i su o yüzden bol su tüketmen lazım tam 20 ay emzirdim bu şekilde
bluees1207 Glshi bebeklerün midesi baden kadar sizden 10 ml süt bile gelse o bebeğe yeter sakın sütün yetmiyor kaygısına düşmeyin. Bebek azıcık sütle doyar gazı vardır belki bazende sadece anneye yakın olmak için ağlarlar. Siz kendinizi kötü hissetmeyin
ElifKarata Glshi canın bende benm kızım 2-3 aylık felanken 3 gün hiç uyumamıştı ve sürekli ağlıyordu evde hepimiz telef olmustık uykusuzluktan. çok sütüm vardı fışkırırdı ama ona rağmen doktor bana doymuyor bu cocuk demişti yani sütüm doyurucu değilmiş çok pişman olmustum anne sütüne ek mama vermediğime.hemşireler doktorlar mama vermeyin diyip başıma toplandı hep hastanede biberonları topladılar bende kötü bişymiş sanki gibi vermedim doktorunla konuş o daha güzel bilgilendirir seni
Ebrulililili Glshi Yapacağın çok basit benim sütümü iki saatte ucundan akıttı . Bir avuç dolusu kuru incir, küçük küçük kes , yarım litre suda kaynat . 15 dakka kaynat . Suyunu iç . Posasınıda istersen ye . 2 saate göğüsler şişiyor ucundan akıyor . Yap dene gör