Kızlar merhaba ,
Dün akşam kasık ağrım ve mide bulantımın etkisiyle gebelik testimi yeniledim en son pazartesi günü yapmıştım bişey yoktu dün akşam yaptığımda çok hafif hayalet çizgi var gibi geldi öyle görmek istediğim içindir diyip umursamadım ama çöpe de atmadım bi kaç saat sonra yine baktım çift çizgi gözükmüş geçersiz sayılıyor diye biliyorum ama aranızda bu şekilde hamile kalanlar oldu mu merak içerisindeyim (bat 22-23)