Sedaakn iç karnınız geniş olabilir canım zaten karninizla bebeğin gelişimini olcemezsiniz çok geçmiş olsun inşallah doğumdan sonra geçer benim ilk hamileliğimde karnım baya vardı sanki ikiz hamileydim ikincide ise ilke göre çok küçüktü hatta hastanede teyze senin doğumuna daha var karnın çok küçük doktora uyupta bebeği erken aldırma demişti ben ise 37+2gunluktum