Glsmhr Şuan suniyle başlatılması için yatış yapmaya gidiyorum benim için ve hepimiz için dua edin ne olur ben de ediyo olucam 🙏🙏🙏🥺🥺🥺🥺
Sym65 Glsmhr hayırla sağlıkla gelsin inşallah tek avazda kurtarsın Rabbim🤲 güzel kavuşmalarınız olsun 🤲
Melekk-911 Glsmhr hayat_23 zilan0433 Kızlar bir avazda hayırlısı ile sağlıkla kucağınıza alın bebeklerinizi inşallah
zilan0433 Kaç haftalıksın bende bugün 2 cm açıklıkla gideceğim yatış yapılacak normal doğum için canım Allah bir sancıda kurtarsın inşallah bizleri🤲🏻😌
Beyzanurekici zilan0433 sadece açıklık olduğu için mi yatış yapıyorlar sancı veya başka bi durum varmı bende 37+3 yarın çatı muayenesine gidicem merak ediyorum 🥵
Beyzanurekici Glsmhr geçmiş olsun sadece 1 cm açıklığınız olduğu için mi yatış yapıldı ve suni verilecek kendi sancınız varmı
zilan0433 Kızlar ben bebeğime kavuştum rabbim isteyen ve bekleyen herkese bu duyguyu taddırsın inşallah 🙏🏻😍☺️