3mlkannesi 12+4 günlük hamileyim malesef çok üşütmüşüm ve çok vücut ağrım var. Parol alabilir miyim ?
Melekkiz_1 3mlkannesi gebeler parol icebilir günde iki defa içtgim oldu gripken doktor günde iki kere icebilrsn dedi sıkıntı yok bebeğe hiçbir zararı yok
Yenianneligim 3mlkannesi evet içebilirsin bana da doktor günde dört defa içebilirsin demişti geçen gün sırt ağrım vardı ölüyor gibiydim aynı anda iki tane içmemi söyledi doktor tabi yine doktoruna danış her hamilelik bir değil rabbim şifa versin🌸
3mlkannesi @Yenianneligim çok sağol canım öyle çok ağrım var ki dayanmaya çalışıyorum çok almayım diye 😔