Merhaba güzel anneler. Çoğunuz burda yazdıklarıma şahit olmuşsunuzdur. Kızım istenmeyen doğum kontrol hapıyla korunurken gelen sürpriz bir gebelikti. Daha sonra 21.haftaya kadar erkek denilen ve detaylıda kız olduğunu öğrendiğimiz sürpriz bir bebiş oldu. Tabiki doğumumuzda bize sürpriz olmalıydı. Başından beri gelişim geriliği ile ilerlediğimiz bir gebelik geçirdim hep 3 hafta gerilerden geldik. O sebeple 2 kilo bile doğmayabilir denilen bebeğim için 35-36. haftalarda doğum planlıyorduk.35.hafta gün almaya gittiğimizde kızımın kilo aldığını ve doğumu erteleyebileceğimizi öğrendik. Haftalık kontrollerimizle bu perşembe için 38+2 de doğum randevusu aldık. Ama benim sürpriz yumurtam naptı dün gece kasım kasım kasıldı ve annesinin canını okudu 🤦🏻♀️ Saat 04:00 de başlayan ve sabah 7 ye kadar saat başı süren kasılma ve sancılarım oldu ben tabi yalancı sancı deyip geçiştirim ama saat 7 den 10 a kadar bu kasılmalar 10 dk da bire düşüp beni kıvrım kıvrım kıvrandırınca hooop noluyoruz dedim ve doktoruma msj attım. Doktorum durum normal değil hemen gelin diye cvp attı. Yürüyerek yolda 4 kasılma yaşayarak hastaneye geldik. Öğrendik ki doğum başlamış yok artık dedik servise yatışım yapıldı. Eşime dediler koşun doğum çantanızı getirin. Sonra bi baktık bişey eksik 3 yaşındaki oğlumu doktorun odasında bırakıp servise çıkmışız. Allahtan her kontrolümüzde oğlum vardı da birbirlerine alışıklardı 😂 Neyse ben hazır olana kadar kasılma ve sancılar 2 dk da bire düştü Allah sancı çekerek doğum yapanların yardımcısı olsun bu neymiş ya 😱 Oğlumda direk suyum gelmişti hiç sancı bilmedim o yüzden. Neyse doğuma alındım belden iğne yapıldı inanın benim ikinci spinalim 2 sinde de hiç canım yanmadı nefes al ver derken hop olup bitiyor. Doğum güzel geçti muhabbet sohbet derken kucağıma bembeyaz minnacık meleğimi verdiler. 2550 gr çok sağlıklı bir bebeğim var. Gelişim geriliği olan ve strese giren anneler hiç ama hiç stres yapmayın zayıf ama sağlıklı olsunlar yeter. Ben başımdan geçenleri anlatmak istedim sezaryen ve sonrası için merak ettikleriniz varsa cevaplarım. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻 🌸