mihraveannesi Kızlar ben 22+3 teyim tetanoz için sağlık ocağı dün aradı burda bakıyorum genel de 19-20 hafta da olanlar var ben geç mi kaldım acaba
Defne2018 mihraveannesi banada 19 denildi hasta oldum 21 de geleyim mi hastayım dedim tmm dediler ben unuttum 22 de gittim bişi demediler sonra 1 ay sonraya gün verildi
babygeldi Bende tam o haftamda vuruldum bana 20.haftada gel demişti ama unutmuşum gitmedim sonra 22.haftamda tekrar aradılar bende gittim geç olsa söylerdi herhalde geçti diye ama 2. Doz içinde 1 ay sonraya randevu verdi ve geçirmemeye çalış dedi
mihraveannesi babygeldi ya bana da çarşamba gel geçirme dedi sağlık ocağı uzak ve aşırı derece de kar var arabamız da yok geçirme deyince dedim geç mi kaldım