Emel06 bizde 31+2 yiz bugün doktordan geldik 1700gr olmuşuz herşey çok güzel dedi çok şükür, ayakta çok kaldığımda yada yorulduğumda belim ağrıyor benimde bide geceleri nefes darlığı çekiyorum bide hafiften mide bulantılarım başladı 🙄 Allahım sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz inşallahhh☺️