Kbrysf Dün muayenede doktorum 2,5 cm açıklık olduğunu ve suyumun azaldığını söyledi. Sancım yok ama normal doğum planladık. Bugun 8.30da hastaneye yatışımı yapcam. Bu şekilde kendi sancısı olmayıp suni sancıyla doğumu hızlı ilerleyen var mı?
Woman3535 Kbrysf benim suyum geliyodu ama açılmam 1cmdi suni sancıyla doğum yaptım ama 2 2.5 saat çekmiştim sancıyı ancak 6-7 cm açılmam olmuştu sizin daha kısa sürebilir zaten 2.5 cm açılmanız varmış Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı doğumlar 😊🙏
Buket_dadas Kbrysf darısı basıma bendede su azalıgı var ve doktorum sezeryen dedi sözde yarın doguma alıcaktı vallah korktum ne yalan diyim gitmedim eve geldim bol su ve havuc suyu aldım marketen ictim 1 santim acılmam vardı 37 haftalıkdı bebegimde ve normal dogum pozisyonundaydı bide işin garip yanıda cenazemizde vardı evde kalabalıkdı diye necbur bekledim bebiş 3kilo 23 gramdı ozamanlar ve ben bekledim 4 veya 5 günmü ne oldu iste tam 38 +3 dü gitigimde bebişin suyunu dengelemiştim sükür suan yeterli dedi normal dogum pozisyonunda kilosuda 3223 grammışız şükür suanda normal dogum bekliyorum tabi aniden bebiş karar degismezse kuzum darısı basıma artık doktorum herseyde seyde sezeryen diyor neden bilmiyorum ama hem acılmam oluyor hem haftam hem bebişte gayet iyi suandada 38+ 5 olduk 50 santimde boyumuz var ama anlamadıgım nokta hep sezeryen hep sezeryen insallah bende senin gibi normal dogum yaparım rabim yarve yardımcımız olsun insallah hayırlı dogumlar rabim bir avazda kurtarsın insallah 😘 🥰 💙 💓 🥺
Yagmur34 Kbrysf bende 38+4dünden beri belli aralıklarla sancım var doktora gidicem bugun bakalım ne dıcek bugun de doğum şeklim netlescekti
Zeyyyn Kbrysf 7 saat sonunda doğumum oldu kolay geçsin inşallah Rabbim güç kuvvet versin sağlıkla kavuşun bebeğinize
Kbrysf Woman3535 ahhh inşallah 2.doğumum olacak zaten doktorumda hızlı ilerleyeceğini söyledi ama sancı olmayınca da ben tedirgin oldum😁 çok teşekkür ederim cevabınız için🌸
Ayseacibuca Benim görümcem yeni doğum yaptı o da senin gibi planlı çağırdı doktor sabah 11 de yatışı yapıldı suni sancı verildi akşam 5te oğlunu kucağına almıştı ☺️ İnşallah seninde çok bekletmez tek avazda gelir 🙏🏻
Kbrysf Buket_dadas amiin inşallah Rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşallah normal doğum olur🤲🏻 Açıkcası ben biraz daha içerde büyüsün istiyordum ama elimizden gelen bir şey yok haftası da iyi olduğu için artık doğacak Allahın izniyle. Açılmam olmasın diye hurma falan yemiyodum ama olmuş artık😁 dünden beri hurma tüketimine de başladım
Buket_dadas Kbrysf ya kıyamıyorum kuzum havuc suyu ic her ihtimale karsı bence dene 🥰😅a101 de var 7 tl kız vallah tadıda güzel suyu dengeliyor hemen faydalıda c vitamini var sen her ihtimale ondan al ic tamamı yine suyunda artıs saglar hemde bebiş susuz kalmaz doguma kadar bende sürekli su sızması oluyor ve sürekli su azalıgı yasıyor bştek havuc suyu ve su tüketince geciyor ama asırı derecede su iciyorum artık sürekli günde bir sise de havuc suyu 1 su bardağı kadar tavsiye edeeim al al ic ic🤣🤣😂🥰😘😘😘😘🧿
Kbrysf Buket_dadas ya süpermiş ama artık vaktim kalmadı son 2,5 saat 😁 kolayca doğurabilmeye odaklandım artık🥺