Valla ben daha 18 haftalıgım
Doktora fikir amaçlı dedim hani norml dogum istiyorum doktor bence risk alma direk sezaryan yapalım hic eziyet cekme garanti iş dedi
Ben kendi eşime de hep sezaryan yaptırdım
Dogumda farklı durumlar yaşanıyor bebek ve senin için en iyiisi dedi
Bunu söyleyen prof bi doktor kaç tane dioloması var yurt dışından
Bilmiyorm hayırlısı neyse o olsun tabi de sana suni sancı vercekler busefer açılma yine olmassa okadar sancının üstüne birde sezeryana geçerlerse cok zor olur
Allah yardımcın olsun