Sıcağa yakın banyo yapayım umarım hasta olmam bel ağrımdan uyuyamıyorum kabızlık ilacımı da içtim ağrı kesici hiç içmedim yine içmemeye direniyorum birde sıcak su torbası ısıtırım öyle uyurum inşallah 4 5 gündür fenalardayım. Doktorum 50 km uzaklıkta özel hastane. Buradakine gitmek istemiyorum çok fena hissetsem giderdim de. Umarım bel ağrıları normaldir