Herkese merhaba, 23+2 hamileyim. 17. Haftada kalbin sol tarafında bir ekojenik odak tespit edildi. Birkaç haftaya kaybolur dendi en son 21. Haftada Detaylı ultrasona girdim ve ekojenik odak kaybolmamıştı. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Düşünmeden edemiyorum uykularım kaçıyor. ###