Az önce bir kalktım iç çamaşırım ıslak hatta pijamada geçmiş ama akıntıya dair bir belirti yok , hafif değişik kokulu bir sıvı gibi tam kalkarken tutamadığım bir ıslaklık daha oldu tuvalete gittim bi baktım çamaşırım ıslak ama akıntı gibi değil, şu an kesildi . Suyum gelmeye başlamış olabilirmi ? Nişan vs durumum hiç olmadı ama. Doktorumu aramalımıyım