Merveyildiz_ Kızlar ben 36+4um vitaleye gidiyorum ne nst ye soktu nede alttan muane etti birdahakine bakacam dedi yani 38 de hiç nst ye girmedim ben henüz herkes 30dan sonra giriyor beni neden sokmadı bu nst ye falan bi fikri olan varmı çok sinir oldum yaa
Rmys09 Merveyildiz_ bende 32 den beri her gittiğimde giriyorum nst ye, girmemen için bir sebep yok aslında
nurpella Merveyildiz_ Bende 36 haftalığım bende bi kere girdim oda gece ağrı şikayetiyle gidince ama doktorum haftaya çatı muayenemi yapıcak bende vitalie gidiyorum
MrsMavis Merveyildiz_ bende 32 haftanın içindeyim ama hala nstye girmedim 34 ten sonra girerim herhalde
Merveyildiz_ Rmys09 Aynen öyle haftası benden geri olanlarin hepsi girmiş bi ben giremedim şu nst ye sancılarım da oluyor halbuki anlayamadım çokta sinir oldum açıkçası çok ilgisiz gibj geldi bu defa paranla rezil oluyorsun resmen ya
Rmys09 Merveyildiz_ bence bir sor neden diye, saçma sapan cevap alırsan değiş doktoru gitsin ilgi çok önemli para veriyoruz o kadar
Merveyildiz_ nurpella hangi doktor yani normal mi benim tanıdığım herkes girmişti nst ye bi ben hariç