Arkadaşlar belim çook ağrıyor iki gündür özellikle çok ağrıyor toplanmada çok oluyor 38+4 olduk 1.5 hafta önce doktorum rahim ağzın kalın daha incelmemiş bile doğuma var dedi ama vajinadada çok baskı var sizce doğum yakınmıdır günü geçip sezeryan veya suni olmak istemiyorum bu cuma çatı muayenesi yapacak doktor