Ozde123 Bel fıtığı olupta hamile olan var mı 15+6 dayım bu aralar çok fazla zorladı fıtık la normal doğum yapmak mümkün mü
Anil_Aras35 Ozde123 merhaba canım benim var fıtığım 2 sene önce öğrendim. Şuan 3. Gebeliğim. Bebek ilk tutunurken çok ağrım olmuştu benimde 10 haftalığım
Anil_Aras35 Normal doğumu zor geçtiği için fıtık olduğunu iddia edenleri duydum ama doğumda zorluk çıkarır mı onu bilmiyorum. Yanıtlayan olursa bende öğrenmiş olurum 😊
Ozde123 Bugün doktoruma sordum bol bol yürüyüş yap dedi fıtık da normal doğum yapanlar var ama o doğum koltuğuna oturamayacsk kadar kötü olursan ancak sezeryan olursun dedi